wtorek, 9 października 2012

w połowie drogi...


poległam i to dosłownie...
miałam nadzieję, że moje zapalenie oskrzeli minie "ino mig"...
a tu nic z tego ;(....
"leżę i kwiczę" ;(...
z dodatkowo masakrycznym bólem ucha...



wszystko mam w "połowie drogi"...
rozpoczęte szydełka..
porządki...
nieodpisane maile...



oczywiście jestem zła sama na siebie, że mnie tak zmogło...
że mam tyle do zrobienia...
a ja tak czas "tracę"....
że nie mam na nic siły i energii...



 i już mnie dopada stan narzekania...
a tu nagle...
 ciach!!...
los jak zawsze wiedział co zrobić, by postawić mnie na nogi ;)...
a to przesyłką od Syl z cudownościami...
a to wyróżnieniem od Jagodzianki...
a to mailem i niespodzianką od Iki....
wszystko w "idealnym" czasie.....



i teraz cóż, że boli ;)...
że przez kaszel prawie nie śpię....
ale mam skrzydła do nieba i cieszę się jak dziecko ;))!!!....



bo czy może być coś piękniejszego niż bezinteresowność?....
niż niespodzianka sprawiona ot tak sobie....
tak po prostu, bo się kogoś lubi...
bo się komuś chce sprawić radość ;))....




więc zamiast marudzić na chorobę, cieszę się jak wariatka ;)...
oglądam, dotykam, wyjmuję i chowam...
a to przewieszam aniołka...
a to szpuleczką się zachwycam...
a to puszeczkę otworzę...
a to moteczkami się pocieszę.... ;)...

 dziękuję Wam dziewczyny za Wasze niespodzianki ;)...
za Wasze serce i sprawienie mi tak dużej radości....

a Wam wszystkim za cudne komentarze i tu i na fejsie...
sprawiające, że nadal wierzę w to co robię...
;))))

więc szydło w dłoń i do dzieła ;)))

buziaki!! ;)))
niebieskiego tygodnia Wam życzę ;))


49 komentarzy:

  1. Agusia słoneczko Ty moje! :*
    widzisz, tak jak pisałaś dobro czynisz i dobro wraca:))) nie ma to jak bezinteresowne niespodzianki - to prawda. A Ty sama jesteś tego najlepszym przykładem, wiesz?:)
    Cieszę się jak dziecko na każdego Twojego posta, a niespodzianki podostawać cudowne:))) i ten aniołek, i szpulki niteczki! :))) a teraz moja droga nie smuć się więcej i nie bądź na siebie zła.. tak nie wolno. Jesteś chora, więc całą wolną energię powinnaś pożytkować na to , aby nabrać sił, a jak wyzdrowiejesz to będziesz pracować:) Ten szydełkowy kocyk jest wspaniały:))) i znowu kolory naszej kochanej Syl widzę:))) ściskam Ciebie mocno i wracaj do zdrówka. e-mailami też się nie przejmuj, wyzdrowiejesz to odpiszesz:*
    opatul się mocno jakimś szalikiem i zakryj to uszko, bo z tym nie ma żartów:*
    duża buzia i dobrej nocki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuszka ściskam Cię kochana, dziękuję za tyle serdeczności ;))!!! buziaki!!

      Usuń
  2. Agunia! szybko wracaj do zdrowia! Ale fajne niespodzianki Ci się przytrafiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anucha cudne kochana, nie spodziewałam się takiego szczęścia ;))

      Usuń
  3. Zdrówka życzę. Fanie dostawać takie bezinteresowne prezenciki.
    Pozdrowionka
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana, bezinteresowne są najlepsze na świecie ;)), buziaki!

      Usuń
  4. a jednak doleciał :) szybko :) widać spieszyło mu się do Ciebie i nie ma się co dziwić, bo gdzie mu będzie lepiej ? :))
    Cieszy mnie Twoja radość :D
    Kochana ale Ty się kuruj bo z tym żartów nie ma, chyba nie chcesz by przeszło w zapalenie płuc?? bo jak widzę zapalenie ucha już się przyplątało ;/
    Buziak na dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikuś Ty nawet nie wiesz jak ja kocham Twojego Aniołka, on jest cały mój!!! taki cudnie ludowy, idealny do mojego strychu, no kocham go i już!!! ogromnie Ci dziękuję!!! ściskam!!! serdeczności!!

      Usuń
  5. Sezon jesienno-zimowy niniejszym rozpoczety :(
    Duzo zdrowka zycze i wracaj do sil :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Anuś, jak tylko się poddźwignę napiszę kochana mailika, ściskam Cię serce ogromnie mocno!!

      Usuń
  6. Wyglądaj kochana paczuszki i z miętowej chałupki :) I zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że szpule, szpulki i szpuleczki są przepiękne. Mam na ich punkcie małego bzika. Dostałam maleństwa w kolorze minty od Syl :) oczywiście
      Pa

      Usuń
    2. Ewuś te malutkie szpuleczki są od mojej kochanej Syl, ona zawsze wie jak mi radość sprawić... a te duże upolowałam w lumpeksie ;) za bezcen dosłownie.... a Twoja paczuszka?.... sama już wiesz wszystko ;)) dziękuję serce!!!

      Usuń
  7. Niebieskiego tygodnia i dla Ciebie :-)
    No u mnie też coś się przyplątało przeziębienie, boli gardło, bolą plecy ... ale wpis u Ciebie uwielbiam z tych niebieskich artystycznych kątów:-) Piękne niespodzianki dostałaś :-)
    Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę :* Wiesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesiu jak widzę nie tylko mnie dopadło ;(, miałam dosłownie takie same objawy... kuruj się kochana, zdrówka Ci życzę!! buziaczki

      Usuń
  8. Tobie Niebieska powrotu do zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. organizm daje znać, że potrzebuje czasu, trzeba to dobrze wykorzystać, a bezinteresowności w świecie wbrew pozorom trochę jest, tak jak prawdziwych, dobrych ludzi :), dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, szczera prawda!! ;)) ściskam kochana gorąco i bardzo dziękuję!! buziaki

      Usuń
  10. Życzę szybciutkiego powrotu do zdrowia, ja też nie znoszę kaszlu, a kto go lubi ;)???
    Pozdrawiam co prawda jestem Róż, nie niebieska, ale ślę niebieskie uściski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, kochana jesteś ;)! ja przesyłam w takim razie moc różowości dla Ciebie ;))) buziaki!

      Usuń
  11. Dziewczyny Wielkiego Serducha są i już :))) Ty również kochana ;)
    Piękne rzeczy i piękne zdjęcia.
    Zdrowiej szybko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję Ci serdecznie za tak ciepłe słowa, kochana jesteś!! ściskam Ciebie bardzo gorąco!!

      Usuń
  12. No u ciebie takie wesołek kolorki, oczy się śmieją ale przepraszam bo muszę dodać ,że tło twoich szaf bije wszystko na głowę . Cóż poradzę zakochałam się w nich od pierwszego zobaczenia. Zdrowiej szybciutko b będzie podobno będzie piękna jesień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi Mariolko sama kocham te szafy strasznie, strasznie mocno ;))) może kiedyś będę mogła zrobić taką dla Ciebie? bardzo bym chciała ;) buziaki ogromniaste ;)!!!

      Usuń
    2. Aguś, ja już nawet szukam takiej szafy choćby malutkiej , bo moje mieszkanie na stryszku ma 28 m2 ale ciągle inne wydatki. Ale jaka byłabym szczęśliwa gdybyś to Ty mi ją umalowała. Będę już tęsknić , marzyć i składać kasę. Ostatnio zakupiłam stary kufer, trochę koszul lnianych, lnu w belkach i innych dupereli więc jestem spłukana ale trzeba mieć marzenia bo wtedy życie jest piękne:)pozdrawiam słodko - jesiennie:):):)

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia:), wracaj do zdrowia, bo czekamy na Ciebie:)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Imbir, sok malinowy i cytryna! Albo grzane wino ? Musi pomóc:)
    cudne kolorki masz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grzane wino niestety odpada ;(, bo antybiotyki biorę ,ale sok malinowy i cytrynka to jest to ;) ściskam ogromniasto! ;)

      Usuń
  15. Aguś - zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka:) Odpoczywaj i nie przemęczaj się:) Twoje zdjęcia tak pięknie kolorowe, że wzrok trudno oderwać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś dziękuję kochana, ściskam Cię ogromniasto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

      Usuń
  16. ZDrowia zdrowia przede wszystkim :)
    a cudownosci dostałas ,że i ja napatrzec się nie mogę ;)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serce... tak dostałam takie cudowności a tak się z nich cieszę!! strasznie mocno!!! ściskam kochana najmocniej!

      Usuń
  17. A ja biegnę z gorącą herbatką z cytrynką ,miodem i imbirem.....Mnie też trzyma -zwłaszcza uszy i gardło...-cały czas 'ririk 'biegam choc dzisiaj rano juz założyłam czapkę.Zdrowiej i buziolki slę-aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś Ty też zdrowiej kochana i nie zaniedbaj tego przeziębienia, bo potem będziesz kwiczeć tak jak ja teraz, a przyjemnie nie jest ;(... ściskam kochana i kuruj się!! buziaki!! i czapka konieczna!!!

      Usuń
  18. Wracaj szybciutko do zdrowia! :)
    A swoją drogą, jesteś tak niesamowicie miłą osobą, że wcale się nie dziwię z tych podarunków :) Ja, osobiście, uwielbiam czytać Twoje wpisy i oglądać Twoje zdjęcia :) bo wszystko tu jest takie autentyczne i aż emanuje ciepłem :) :)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolciu, dziękuję, jesteś taka kochana i miła dla mnie, że aż normalnie nie wiem co mam napisać? poczerwieniałam i tyle... buziaki ślę ogromne!!!

      Usuń
  19. Zdrowiej skrabie zdrowiej!!!!!:-))))) i ciesz sie niespodziankami, ktorych jestes warta!! Sciskam Slonko'!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci Moje Szczęście za tyle niespodzianek, jesteś taka kochana!! sama doskonale wiesz jak ja się cieszę hihihi jak wariatka!! ;)) ze wszystkiego, z każdej nawet małej pierdy ;))... ściskam Syl ogromnie!!

      Usuń
  20. Jakież piękne! Oj, długo stąd nie wyjdę ;)

    OdpowiedzUsuń