niedziela, 30 grudnia 2012

postanowienia....


Święta, Święta i po Świętach....
nie wiem jak Wy, ale ja spędziłam je dosłownie w biegu...
w biegu sprzątanie, dekorowanie...
bo w domu, który upodobały sobie pająki naprawdę jest co robić ;)...
odkurzyłam, więc z pajęczyn wszystkie szafki i obrazki święte..



pomyłam wszystkie pierdoły poustawiane po kątach...
 w nocy natomiast nadrabiałam zaległe szydełowanie...


 dopiero dziś wreszcie odespałam wszystko...
i mogę spokojnie powiedzieć, że nie jestem ani zmęczona...
ani marudna ;)...


czas więc pomalować paznokcie na czerwono...
i zacząć snuć plany na Nowy Rok...


Ale zanim to zrobię chcę z tego miejsca podziękować tym wszystkim
którzy pamiętali o mnie w tym świątcznym czasie...
 dziękuję moim cudnym koleżankom, które zaskoczyły mnie
pisanymi czy to listownie czy mailowo życzeniami..
 oraz Wam za wszystkie Wasze ciepłe słowa
i wszystkie życzenia z serca płynące...


Ja również składam Wam najserdeczniejsze Życzenia Nowo Roczne...
 życzę Wam przede wszystkim spełnienia wszystkich planów..
wszystkich postanowień...
spełnienia Waszych marzeń, nawet tych zupełnie nierealnych...
życzę Wam, by Wasze życie było bajką...
pełną miłości, zrozumienia i wsparcia...
by zawsze był przy Was ktoś, do kogo można się przytulić...
kto o Was zadba, zrobi pyszną herbatkę, rozśmieszy
a na spacerach będzie trzymać za rękę...

a moje plany i postanowienia?
och! chciałabym ciut schudnąć...
przetrwać komunijne szaleństwo moich dziewczyn...
wybudować kapliczkę przed domem...
 i wyrzeźbić do niej Maryjkę...
chciałabym zrobić stare-nowe meble do kuchni...
a przede wszystkim...
mniej się stresować...
 i więcej uśmiechać...
chcę być szczęśliwa...
i nauczyć się chodzić w butach na obcasach ;)...
całą resztę postanowień chowam głęboko w serduchu...
i mocno wierzę, że wszystko uda mi się zrealizować ;)...


ściskam Was gorąco!!

30 komentarzy:

  1. A niech Ci się wszystko spełni! Tylko po co CI te buty na obcasie? Długa, szczupła laska chce małe czarne w kompleksy wpędzić? ;)) Całuchy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dear Agnieszka,
    happy new year and all the best for YOU!!!!!
    May your dreams come true!!!
    Hugs and kisses,
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, piękne życzenia dla Ciebie i dla nas. Moje życzenia:
    „Daj Wam Boże na ten Nowy Rok, żeby Was nie bolała głowa ani bok.
    Żeby się Wam darzyło, mnożyło w każdym kątku po dzieciątku.
    Byście mieli wołków, jak w płocie kołków,
    Cieliczek - jak w lesie mrowiczek,
    By na Waszym polu stał snop przy snopie, kopa przy kopie,
    A gospodarz między kopami, jak miesiąc między gwiazdami.”
    Do Siego Roku Aguś,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. super postanowienia, pod niektórymi z przyjemnością bym się podpisała :-) (też nie umiem chodzić na obcasach)
    Życze Ci w tym Nowym Roku jak najwięcej powodów do radości i uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne postanowienia- niech się spełnią z nawiązką!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech się spełnią, tego Ci życzę:)
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia. Ja również życzę spełnia wszystkich postanowień noworocznych. Tym bardziej, że część z nich jest podobna do moich.
    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana piękne życzenia i postanowienia. Trzymam kciuki, abyś zrealizowała je wszystkie... abyś tak jak chcesz częściej się uśmiechała i była zawsze już zdrowa, a takie choróbska jak to przez które przechodziłaś, niech odejdą w niepamięć:)
    Do siego roku słońce! pięknie masz w tej swojej chacie... tyle takich cudnych drobiazgów, że oczu oderwać nie mogę...wracam pooglądać jeszcze troszkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh Niebieska Agniecho, pięknie piszesz , masz do tego dar, a zdjęcia to już rozkosz dla moich folkowych oczu :):) Oczywiście niech Ci się spełni z nawiązką, bo zasługujesz. Ja też wczoraj otworzyłam zeszyt z corocznymi postanowieniami ale jeszcze nie zaczęłam wpisywać. Piszę już kilka lat ale też obok pisze co się zrealizowało. Zauważyłam regułę im więcej wpisze tym więcej realizuję , trochę jakby zasada Pareto 20 do 80. Ale 20% ze 100 postanowień to więcej niż z 10 ;)
    Owocnego 2013 roku i Szalonej zabawy Sylwestrowej Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełnienia marzeń i postanowień!!! Wszystkiego NAJLEPSZEGO!
    Uwielbiam klimat Twojego domu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki zwłaszcza za obcasy, bo z resztą dasz sobie radę :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Agus Kochana
    dziekuje za życzenia dla nas... i dla ciebie ;)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!!
    mniej stresów więcej uśmiechu jak sama napisałaś , a przede wszystkim ZDROWIA, bo ono najważniejsze , jak jest ,to i reszta się dobrze układa :)
    buziaki
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne życzenia od serca, szczere i takie ludzkie:-)
    Dla Ciebie również Wszystkiego Najlepszego na ten Nowy Rok, Zdrówka, Miłości, spełnienia Marzeń i Planów !!!
    Piękne te obrazy święte jak i cały Twój domek :-)
    Pozdrawiam ciepło, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  14. i dla Ciebie Wszelkiego Spełnienia w tym 2013 ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci, żebyś wszystkie swoje postanowienia zrealizowała :) Wszystkiego dobrego na nowy rok! Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ....w takim razie powodzenia w tych butach na obcasach :-)
    / czy te buty są niebieskie ? :-)/

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja od trzech dni próbuję się do ciebie dodzwonić, bez rezultatu. Abonent poza zasięgiem ;-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Z całego serca Ci życzę żebyś się nauczyła boso biegać na obcasach i wszystkiego co nie wypowiesz i z duszy schowasz by się SPEŁNIŁO
    I byś już nigdy nic nic nie chowała głęboko i być tę Maryjkę WYRZEŹBIŁA, a drugą zamawiam dla mnie... Bo ja jeszcze "swojej" nie znalazłam, ale czuję, że skoro Ciebie znalazłam, to znaczy, że ta Moja Maryjka po prostu na mnie w czasie czeka... Wiesz?
    No proszę ;))))))
    A całego małego serducha w wielkiej piersi życzę CI niech się SPEŁNIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. uda się, zobaczysz, uwierz w to i pokochaj te postanowienia i powodzenia życzę !!!
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Spelnienia wszystkich marzen,zeby miejsce na nowe sie zrobilo i realizacji planow,duzo zdrowia i sloneczka dla Ciebie Agus i Twoich bliskich na ten Nowy Rok! Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Niech się spełnią Twoje życzenia i postanowienia.
    cudowne makatki

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Agnieszko, jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego, bloga, Twojego domu, jest on poprostu piękny! Bardzo często chodź skrycie zaglądam do Ciebie bo jest tu pięknie, UWIELBIAM "TE KLIMATY" kocham te stare obrazy świętych, makatki i całą resztę bo to sprawia, ze dom ma duszę. Życze pięknych chwil w 2013 i zapewniam o moich dalszych odwiedzinach:) Pozdrawiam serdecznie Maria Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  23. Agnieszko, życzę Ci, żeby spełniły się Twoje noworoczne postanowienia!
    Komunię dziewczynek "przeżyjesz":))) zapewniam Cię. Ja w zeszłym roku to przechodziłam:)
    Uwielbiam Twój domek! Zaglądam do Ciebie z każdym nowym postem i czekam na kolejne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Paznokcie na czerwono, a nie niebiesko?! Cudnego 2013 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Agus -serdeczności na Rozpoczęty Rok,wielu wen twórczych i radosci tworzenia-aga

    OdpowiedzUsuń
  26. W Nowym Roku życzę Ci Agnieszko, moja bratnia duszyczko, dużo radości, powodzenia, zdrówka i realizacji większości marzeń. Niech to będzie szczęśliwa trzynastka:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny design. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny design. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. Te Święte obrazy przypominają mi dom dziadków.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam identyczne obrazy :)

    OdpowiedzUsuń