poniedziałek, 17 grudnia 2012

zaszydełkowana....



no wiem, nie było mnie i nie było...
a to wszystko przez totalne zaszydełkowanie...
zamknęłam kompa na kluczyk, by mnie nie kusił i oddałam się przyjemności...
która niestety na chwileczkę przerodziła się w małą tyrkę...

jak dobrze, że uwielbiam szydełkowanie...
bo inaczej już dawno rzuciłabym to w diabły...
tym razem nie mogłam sobie odpuścić, gdyż czas mnie gonił...
musiałam dokończyć to, co rozpoczęłam już tak dawno temu...

no cóż cała ja...
zaczynam...
 zaraz za chwilę wpada nowy pomysł, który trzeba natychmiast realizować...
więc przerywam...
 potem wracam...
i tym sposobem mam masę prac do dokończenia...
ale przynajmniej mi nie nudno ;)...

nadrabiając blogowe zaległości napatrzyłam się na piękne dekoracje Waszych domów...
ach podziwiam, podziwiam...
 te pierniki, te adwentowe kalendarze, te stroiki...
a u mnie?
a u mnie jak zawsze na opak ;)))
zero świątecznego nastroju i wystroju...
mnie opanował kolor!!

mam serdecznie dość bieli za oknem...
 i z ogromną przyjemnością napawam oczy zielenią...
która powróciła do nas na chwilę...
i cóż, że razem z błotem?
i tak jest bosssko!!
i dokarmiam sikoreczki...
z żółtymi brzuszkami i kolorowymi piórkami..
rozwiesiłam kolorowe, ziarenkowe kuleczki...
 na mojej opanowanej przez te cudne ptaszki wisience....
i podziwiam jak natura tworzyć potrafi...

ach mało mi kolorów!!
zdecydowanie za mało!!
czekam na wiosnę!
 na purpurowe różaneczniki, na fioletowe bzy,
 czekam na żółte mlecze
i bordowe tulipany, które zaskoczą mnie swym pojawieniem...
tak, tak zaskoczą...
gdyż pierwszy raz cebulki nie są sadzone "moją ręką"..
więc już czekam na to zaskoczenie...
i doczekać się nie mogę ;)....

więc staram się przynajmniej nadrabiać kolorami...
 choć we własnej kuchni...
cierpliwie kompletuję pastelową zastawę....
 z ukochanego miętowego domku...
wyglądając już wiosny...
 i czekając na cieplejsze dni...

ach!! a dziś?!!!
Today was a very good day!!
From my friend Barbara i got a beatiful christmas stars and blanket
in my favourite colors!!
I.m so happy!!
now i have my own ;))
made for my!!

Thank you Barbara so much!!
Im very, very happy!! ;)..

 a dziś dostałam przepiękne świąteczne gwiazdki i cudny kocyk...
 zrobiony specjalnie dla mnie przez Barbarę...
w moich ukochanych kolorach!!..
i wreszcie mam własny ;)
i nie jestem już przykładem, że szewc bez butów chodzi ;)...
Dziękuję Basiu serdecznie z całego serca ;)...
jestem taka szczęśliwa!!


Dziś był zdecydowanie CUDOWNY DZIEŃ! ;)))

ściskam Was kochani moocno!!
samych cudowności życząc ;)!

p.s. malowana szafa chlebowa skończona i szuka nowego właściciela
w przypadku zainteresowania proszę o kontakt mailowy ;)




25 komentarzy:

  1. U Ciebie jak zwykle pięknie kolorowo! Ta poducha okrągła jest świetna:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, podusie uwielbiam, jak to się mówi "wyszły mi" hihihi, buziaki!!

      Usuń
  2. O rany! Ale cudów naszydełkowałaś!
    A z pomysłami mam tak samo, aż nie nadążam z ich realizacją i wiecznie mam kilka rzeczy na raz rozgrzebanych. A niestety nie jestem tak zdyscyplinowana jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolikna ja zdyscyplionwana? w życiu!! hihihi rozgrzebię a potem w stresie kończę wszystkie na raz ;)), ściskam!

      Usuń
    2. No właśnie kończysz, a ja tak zostawiam rozgrzebane nawet na rok, albo i wcale nie kończę :)

      Usuń
  3. jestem pod wrażeniem! Też bym się chciała tak zaszydełkować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie to przyjemnie ;)zachęcam z całego serca!! buziaki!

      Usuń
  4. Pakuj walizki i przyjeżdżaj do mnie, malwy mi jeszcze kwitną od lata, a różanecznik własnie zakwitł różowo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobiłaś mnie!!! ;)) ale najpierw Ty do mnie potem ja do Ciebie ;))

      Usuń
  5. My Dear,
    i´m sooooo happy that you love it!!!!!
    It was a great pleasure for me!!!!
    All the things you made are soooooooo beautiful again!!!
    Have a wonderful christmas time!!!
    Hugs and kisses,
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju Agusiu jaki cudny i optymistyczny post! zdrówko chyba wróciło na całego:)))
    cieszę się, że napisałaś!
    no i te wszystkie szydełkowe cudeńka:))))))))))))
    jeju ileś Ty się naprodukowała! jakie wspaniałe cudeńka i ta szafa..oj gdybym tylko miała gdzie ją postawić:))))
    buzia mi się śmieje na te wszystkie wspaniałości , którymi nas raczysz:*
    buziaki Aguś!
    i dobrze tak kolorowo i wesoło - tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie u Ciebie, kolorowo, pastelowo i do tego szydełkowo, ach....wzdycham..

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga cudowności wyszedyłkowałaś ! :)))
    a kwadraty cudne , ten morsko fioletowo miętowy ..och :)) i reszta, cudnie się prezentują i te koszyczki cudne i ta szafa piękna , te kolory! te kocyki i kwiatuszki i girlandy..
    dziękuję za tak naładowanie mnie energetycznymi kolorami
    a kocyk sliczny dostałaś :))
    buziaki przesyłam
    Ag


    OdpowiedzUsuń
  9. jak miło nakarmić oczy tymi kolorami u Ciebie :)
    tego mi dziś brakowało do pełni szczęścia :)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę na te twoje cudowne kolorki, a szczególnie na cudną szafę i jej zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności szydełkowe poczyniłaś:-) U mnie ze świętami też muszę się sprężać, czas goni:-)Pozdrawiam, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedys muszę odświezyc sobie wiedzę szydełkowania...Ta twoja szafka -powala mnie totalnie!
    Wiesz -w kuchni chcę mieć kredens taki właśnie 'podrapany'.Tylko środek pobielę.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajajaj! I pan Myszek ma cieplutkie lokum :) i skorupki przyjemną oprawę. Wszystko takie Twoje :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i wiosennie się zrobiło u Ciebie oczu nie mogę nacieszyć. Ja też już bym chciała wiosnę....Też jestem teraz na etapie kolekcji pastelowej zastawy. Jakoś trzeba sobie radzić, byle do wiosny.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, aż miło popatrzeć - myszka znalazła swoje miejsce , zdaje się idealne dla niej, bo widać, że jej tam dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aguś zaszydełkowałaś się totalnie - życzę obyś Święta spędziła niespiesznie, ale by w głowie nadal kłębiły się pomysły twórcze:), wiele radości i miłości, spełnienia marzeń w Nowym Roku,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Samych pięknych chwil w Święta Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę Ci, wytchnienia, spokoju, nadziei, szczęścia i ciepła rodzinnego jakie niesie ze sobą czas Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie tutaj, pięknie , kolory jak z lodów owocowych mogłabym je zjeść! Pozdrawiam z nutką wiosny :).

    OdpowiedzUsuń