niedziela, 27 września 2015

My Book " Vintage Style Crochet Projects " Giveaway!

 
Kochani...
po dość długiej przerwie wracam tu do Was...
 do wirtualnego, blogowego świata...
 
 
ostatnie miesiące były dla mnie dość intensywne...
dlatego też częściej...
i to na dosłowną chwilę zaglądałam tylko
 tu lub tu...
bo jak sami wiecie blogowa wioska wciąga po uszy...
a ja niestety musiałam ograniczyć...
przesiadywanie w sieci do minimum...
 

 ale teraz będę tu z Wami zdecydowanie częściej...
gdyż wreszcie mam czas na nowe projekty..
i nowe zdjęcia dla Was...
mam też w planie kilka niespodzianek,
które mam nadzieję bardzo Was ucieszą...

 
a oto i pierwsza z nich...
 
 
większość z Was już wie z instagrama czy Facebooka
że 26 czerwca została opublikowana moja książka
Vintage Style Crochet Projects
jest to zbiór 32 szydełkowych projektów...
m.in na pledy, poszewki na poduszki, ręczniczki kuchenne
jak również na szaliki czy torby...
książka jest wydana w językach: tureckim i angielskim,
ale do opisów wykonania dołączone są diagramy,
więc z szydełkowaniem poradzą sobie również Ci,
którzy angielskiego nie znają
w książce znajdziecie również moje zdjęcia
jest wesoło i bajecznie kolorowo :)
a teraz dla Was wspomniana niespodzianka:
 
 
Giveaway :)
a w nim do wygrania właśnie moja książka
Vintage Style Crochet Projects
 
tak więc:
1) bardzo proszę o komentarz 
2) i o udostępnienie u siebie poniższego zdjęcia :)
a tych wszystkich, którzy są tu pierwszy raz zapraszam
w poczet swoich gości :)
 
życzę Wam powodzenia
i wspaniałej zabawy
 a wyniki ogłoszę 19 października :)
 
 
bardzo serdecznie dziękuję..
tym wszystkim, którzy już zakupili książkę...
dziękuję Wam za Wasze komentarze i maile...
a przede wszystkim za
 ciepłe słowa na temat mojej książki...
dziękuję równiez tym, którzy pisali do mnie...
zapytania co słychać i gdzie na tak długo zniknęłam...
jesteście wszyscy mega kochani
a Wasza troska wręcz ujmująca :)
dziękuję,
te wszystkie gesty sympatii są
dla mnie bardzo, bardzo ważne,
:)
 
 
 
a teraz jeszcze uprzedzając pytania
 kilka informacji:
jak wspomniałam książka jest w tej chwili wydana w języku
tureckim i angielskim czy będzie w Polsce jeszcze nie wiem,
ale na pewno jak dostanę jakieś informacje wszystko Wam napiszę...
Książkę można nabyć TU
z wysyłką również do Polski,
 a mieszkających w USA i Kanadzie zapraszam TU
:)
 
  
 
As some of you know that my book
Vintage Style Crochet Projects
is just published..
 My book contains 32 vintage designs for the home and for your loved ones. With projects, perfect for any skill level to choose from including garlands, potholders, blankets, clothing accessories and trims for pillows or towels there is something for everyone in this book. You can find my photos, charts and written patterns in this book. Publisher of my book is Tuva Publishing an independent international publisher of a wide selection of needlecraft books. You can buy my book here and here if you are from Canada and US.
and now I have a surprise for you :)
Giveaway
to win
Vintage Style Crochet Projects
please
1) leave a comment
2) and share this giveaway with your friends :)
( upper cover photo)
you have a time untill 18.10. 2015 ( 12:00 p.m local time)
good luck!! :) :) :)
( on photos pages from my book)

 
Kochani ściskam Was gorąco i serdecznie
i raz jeszcze życzę udanej zabawy
a na zdjęciach kilka kadrów z książki...
:) 

 


100 komentarzy:

  1. Aga :))jeszcze raz z całego serducha gratuluje :))
    wiesz, że wczoraj właśnie pomyślałam o Tobie, o Niebieskiej Chacie ;)) a tu dzis od rana niespodzianka :)) i to jaka :)) ustawiam sie grzecznie w kolejce :))
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez sie usuarias w kolejce i uwielbiam Twoje prace :-)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka cudowna! Wszystkie Twoje prace są piękne i bajecznie kolorowe!
    A może mi się poszczęści :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow,that is amazing,you must be so proud of yourself.Amazing giveaway,so generous of you,thank you for the chance to win it.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie może mnie tu zabraknąć. Po pierwsze - bo bardzo kocham te Twoje kolorki i chętnie podejrzę jak je łączysz. Po drugie - bo idzie zima i szydełko najlepiej umili smętne popołudnia. Po czwartek - bo ta książka sama w sobie będzie piękną dekoracją ławy czy regału. Na Powoluśku zawieszam banner i zapraszam Cię tam do siebie, bo i u mnie można coś wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze raz serdecznie gratuluję wydanai książki :) JEszcze nie mam jej ale liczę że w najbliższym czasie uda mi się ją mieć :) liczę na szczęście że uda mi się ją dostać :) super prezent na urodiznki bym miała :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło,móc znów Cię czytać :)Gratuluję!Mam nadzieję, że i w naszym ojczystym języku też się ukaże, czego Tobie z całego serca życzę.Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce,z nadzieją, że mi się poszczęści i będę mogła się cieszyć tym bajecznie kolorowym światem,tworząc równie cudowne małe dzieła :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką nadzieją dopisuję się do kolejki. Miałam okazję przejrzenia książki i już to było przyjemnością, a mieć ją... ach!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także dołączam do grona oczekujących i już udostępniam post na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jakoś to przegapiłam ale cieszę się z Twojego sukcesu i gratuluję bardzo!
    Zdjęcia są piękne, chętnie poczekam na szansę zostania właścicielką Twojej książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguniu!!! Jak ja czekałam na wpis! Zaglądałam od dawna z nadzieją, że coś znajdę w Niebieskiej...A tu jesteś, i to jeszcze z taką niespodzianką:))) Spróbuję, bo własnie uczę się szydełkować/stawiam pierwsze kroczki/ i bardzo bardzo lubię Twoje zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się z Twojej Radości:) z Twojego Sukcesu:) ze Spełnienia!!:) To piękne, że nasze życzenia mają tą Moc, która pcha je ku realizacji bardzo specyficznym, nieraz może i ukrytym dla naszych oczu sposobem:) Aguś, cieszę się razem z Tobą!!:))) Przytulam radością cieplutką:)***
    ..i oczywiście, że z przyjemnością zapiszę się w kolejeczce (a zapowiada się nie mała;) na Twoją cudownie kolorami wypełnioną książkę!!!:)
    Buziaki!:)***

    OdpowiedzUsuń
  13. Agula gratuluję jeszcze raz książki ,to będzie bestseller na bank ....tak czarujesz tymi kolorami, jak nikt inny :)))) a jeszcze jak potrafisz to w zdjęcie ubrać ..majstersztyk !!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!!! Oj, żeby mi tak dopisało szczęście, ta książka to marzenie dla mnie, właśnie dzięki Twoim pięknym robótkom zachwyciłam się szydełkiem, od roku co jakiś czas trzymam je w dłoni :) Banerek zamieszczam na blogu.
    Pozdrawiam :)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne, uwielbiam twoje prace, wspaniale dobierasz kolory, gdy ja próbuje podobnie to jakoś nie wygląda i nie wychodzi podobnie :( Gratuluję wydania książki, z chęcią stanę się jej właścicielką.

    OdpowiedzUsuń
  16. No nic nie wiem, nic nie wiem a tu taka nowina (obciach na Twój insta nie zaglądam, znaczy trzeba koniecznie nadrobić).
    Gratulacje wielkie z powodu książki

    Boskie te twoje kolory i projekty, więc też koniecznie się ustawię :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz gratulacje książki! Z chęcią staję w kolejce bo miło będzie mieć ją w swoich zbiorach.
    Pozdrawiam z The Mouse House!

    OdpowiedzUsuń
  18. What a wonderful book this must be!!
    I love your crochet work ♥
    Greetings from germany. Angela

    OdpowiedzUsuń
  19. Agula ciesze sie ,ze jesteś i Ci sie układa

    zapisuję się oczywiscie moze będę miała odroninę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooow I must have it 😅 your projects are fool of bright colours and their combination is just amazing for me ,love it ,love your blog best wishes and sharing on my blog...erika

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Oczywiście ustawiam się w kolejce, choć będzie to kolejka zapewne baaaardzo długa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A juz mialam biec i ci opowiadac, a tu prosze! Juz stoisz w kolejce :P

      Usuń
  22. Wreszcie, wreszcie jesteś:) Pusto było bez Ciebie. Oj darem wielkim byłaby taka cudna książka. Jestem pełna podziwu, gratuluję, kibicuję, ściskam i marzę w duchu, że taka siła i mi się kiedyś przydarzy. Z wielką przyjemnością ustawiam się i cichutko czekam na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow Agniescka!! It looks amazingly beatiful. Your work is incredible. Thanks for the opportunity. Love peace and crochet Gabriela

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo, ale to bardzo brakuje w Polsce takich wydawnictw. Pasłam oczy na FB zatem z wielką ochotą przygarnęłabym tę cudną książkę.
    A tak poza tym, cieszę się bardzo, że najbardziej kolorowy blog wznawia działalność. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aguska, sprobuje szczescia :) No i dziekuje za tak mila zabawe! Tez ciesze sie na kolejne Twe wpisy i zdjecia :) Milych dni! Jola

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekna ksiazka,moze mi sie uda...uwilbiam szydelkowac i robic na drutach,Pozdrawiam z Piotrkowa Tryb. Mariola

    OdpowiedzUsuń
  27. Raz jeszcze z całego serca gratuluję! Kto, jak nie TY?!!! Zasługujesz na rozgłos i sukces jak mało kto :)
    Każde wejście ta Twój blog to rozwiany mrok i terapia kolorem! Uczta dla duszy! Oczywiście wyciągam łapska me po książkę, tym bardziej, że niestety nie posiadam odpowiedniej karty do jej zakupu (już próbowałam...). Może konstelacja Wagi mi pomoże i szczęście dopisze, bo to mój znak ;)
    Gorąco pozdrawiam i cieszę się z zapowiedzi częstszych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna i kolorowa jak Niebieska Chata.Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Też się zastanawiałam skąd taka cisza, dlatego ucieszyłam się jak pojawił się wpis. Gratuluję wydania książki, zdjęcia są obłedne :) i chętnie spróbuję szczęścia :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia są cudownie kolorowe, apetyczne jak landrynki. Gratuluję wydania książki, to co widzę wzbudza we mnie chęć sięgnięcia po szydełko i kolorowe nici, a niewiele umiem w tej dziedzinie. Myślę że twoja książka zachęca , inspiruje, jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzymać w rękach taką książkę to marzenie każdej z nas...
    Pozdrawiam życząc kolejnych sukcesów w ramach swoich wyjątkowych pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Staje w kolejce :)
    Banerek - http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaglądam sobie tu i tam, odwiedzam blogi, na jednych zatrzymuję się na dłużej, na innych zerkam na chwilę - a tu? Zatonęłam:) Pochłonęła mnie ta niebieska chata. Istna perełka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. super! Gratulacje i fajnie, że jesteś z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Agnieszko, gratuluję!
    Z przyjemnością i nieskrywaną nadzieją staję w kolejce po tę cudną, kolorowa książkę. Kolejka będzie zapewne długa, jak stąd do Turcji, ale co tam! Warto spróbować. Twoje szydełka potrafią wyczarować cuda, może dzięki tej książce i ja odważę się pójść w kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Już jako dziecko uwielbiałam szydełkowe twory oglądać i dotykać :) Każdy szydełkowy prezent wprawia mnie w euforię. Uwielbiam :) Marzyłam, że będę sprawnie operować szydełkiem, niestety do tej pory nie udało się. Chętnie ustawiam się w kolejce, taka książka wspaniale motywuje do podjęcia trudu :) Gratuluję wydania książki! Zdjęcia zachwycają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Agnieszko, gratuluję książki. Okładka jest śliczna!! Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję książki, ustawiam się w kolejce, może jej kolorowe strony będą umilały jesienną szarugę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję książki, ustawiam się w kolejce, może jej kolorowe strony będą umilały jesienną szarugę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. ustawię się dyskretnie, cichutko w tej długiej kolejce. i będę mocno zaciskała kciuki...a nuż.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Z przyjemnością i ja ustawiam się w kolejce :-)
    Przy okazji z całego serca gratuluję Ci tak cudownie wydanej książki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj i ja zgłaszam się jako chętna na Twoją książkę! I tak mam w planach jej zakup, ale może mi się poszczęści? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. To ja również ustawie się, jako ostatnia. Być może ostatni będą pierwszymi.

    OdpowiedzUsuń
  44. lovely book. it is in my wishlist on Amazon. if i don't win, i will definitely buy it :D following u on facebook as well. i am Creative Silver Fox :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Cichutko przycupnę w kąciku " Niebieskiej chatki '' podniosę paluszek - ja też poproszę :)
    Aguś pozdrawiam cieplutko i cieszę się, że wreszcie wracasz na dłużej :) Oj długo Cię nie było. Czekam na bajeczne, kolorowe nowości niech rozweselają jesienne smutki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zachwycające kolory - uszczęśliwiasz ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szydełkowanie jest jak do snu układanie, szydełkowanie jest jak najlepsze śniadanie, bo wzory wyszukane śnią się wszystkich zawsze nad ranem, bo nitki kolorowe warto jest mieć przy sobie, bo wełenki puszyste, można przekręcać uroczyście, bo ściegi zwariowane, najlepiej z książki jest pobrać ramię w ramię, bo gdy koty położą na tym ogony, to jaśki będą cudowne na wszystkie strony, bo gdy czar szydełkowania poznamy to się w drukach Twoich zakochamy. Rękodzieło - i móiwimy witaj- każda domowa niedzielo.- Sylwia Skroś

    OdpowiedzUsuń
  48. Loving it! I hope so much I would be lucky in this giveaway! Liked and shared in my blog!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja poproszę
    Spełnienie marzeń

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajne barwy, pięknie!!Świetne kadry!!Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ech, dla takiego początkującego żuczka jak ja, ta książka byłaby wodą na młyn;)
    W Twoim blogu zatonęłam.
    Proszę mnie nie wyławiać.

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam :) Gratuluję sukcesów, to wspaniałe uczucie iść do przodu :)
    Do zabawy z przyjemnością się dopisuję, może mi się poszczęści? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale gratka. gratuluje sukcesu i marzę by stac sie posiadaczką tej książki. Zapraszam na moją rozdawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że to właśnie ja stanę się właścicielką tej wspaniałej książki. http://babajaga05.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję wydania książki :) Okładka prezentuje się świetnie :) Z przyjemnością przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję wydania książki i z przyjemnością dopisuję się do zabawy. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jeszcze raz gratuluję pięknej książki.
    Twoje kolorowe prace i piękne zdjęcia zawsze nastrajają mnie pozytywnie do życia.
    aż chce się pracować i zyć.
    pozdrawiam i buziaki

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem u Ciebie pierwszy raz ale tak tu radośnie i kolorowo, że oglądam i oglądam! Gratuluję książki, myślę, że to wielka rzecz! Piękne zdjęcia robisz! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ciekawa jestem zawartości książki, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ciekawa jestem zawartości książki, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapowiada się bardzo interesująca książka :)
    Pozdrawiam serdecznie i również ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  62. Congratulations! The book looks amazing! And thanks for the chance of wining one!

    OdpowiedzUsuń
  63. Widzę, że jest tu już dużo chętnych, ale pomyślałam, że chyba nie mogę sobie takiej okazji odpuścić :)
    Gratuluję wydania takiej pięknej książki!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ach jak wspaniale byłoby wygrać to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam, ja dopiero pierwszy raz ale zostanę z chęcią na dłużej. A jeśli jeszcze uda mi się wygrać tę książkę to będę prze szczęśliwa. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak jest mi smutno i szaro, to zaglądam tu do Ciebie i sycę się kolorami. Gratuluję książki. Pozdrawiam! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  67. I ja się z chęcią zapisuję do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Serdecznie gratuluję :) biorę udział w zabawie i mocno trzymam kciuki :) może mi się poszczęści :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Biorę udział i gorąco gratuluje ! :)
    Banerek wisi... o tu ----> Mój blog Ma i Bla i zostaje tu na dłużej :).

    OdpowiedzUsuń
  70. Wspaniałe kolorowe dzieła i gratuluję książki :)
    chętnie dołączę do zabawy a banerek u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Awesome. Congratulation for your amazing book. I love your style and colours. I wish I could understand Polish but I still visit your blog. Best wishes from France.
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  72. Agnieszko, oddawna zachyzcam sie Twoja tworczoscia i jestem pewna, ze ksiazka jest fantastyczna. Pozdrowienia z Ukrainy!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie mam swojego bloga niestety, ale chętnie przygarnęłabym taką super książkę na jesienne i zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Fajnie, że wróciłaś do blogowania, zawsze z przyjemnością oglądam Twoje prace. Z tym większą chęcią zgłaszam się do losowania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. Trafiłam tu dzięki tej zabawie, ale zostaję na dłużej:) Banerek porywam na swój blog http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ ja z szydełkowaniem dopiero zaczynam i tak z "głowy" bez instrukcji jeszcze nic nie umiem zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluje świetnej publikacji, nie dość ,że kolorowo i szydełkowo, to jeszcze wywołujące usmiech zdjęcia..chetnie będę obserwować Twoje robótki i projekty i spróbuje szczęścia w Giveaway, pozdrawiam Beata:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję wydania książki i oczywiście chętnie ją przygarnę. Zapisuję się :).

    Cudne zdjęcia robisz :).

    OdpowiedzUsuń
  78. W przyszłym tygodniu mam urodziny, więc z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce. Szydełko to dla mnie czarna magia,ale mam znajomą, która robi z nim cuda więc podarowałabym książkę właśnie jej, tuż po tym gdy sama przejrzałabym ją z milion razy :)))) Pozdrawiam ciepło,Aśko

    OdpowiedzUsuń
  79. Wielkie gratulacje dla Ciebie! Z chęcią przygarnęłabym Twoją książkę, dlatego ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję wydania książki! To olbrzymi sukces!
    Jeśli poszczęści mi się w losowaniu, to bardzo chętnie skorzystam z wzorów w niej zawartych.
    Baner u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratulacje książki i wszystkich robionych cudeniek!

    Baner już u mnie wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratulujem, zaradila som sa aj ja k cakatelom :-)

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję książki, miłe są powroty do blogowej grupy :) Jak nie wygram to kupię, ale grzech nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratulacje, to musi byc przecudowna ksiazka bo znajac Twoj blog nie moze byc inna.Uwielbiam Twoje wszystkie kolory zycia:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratulacje! Trzymam kciuki, a nóż się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  86. w brodę bym sobie pluła,gdybym nie stanęła po to cudo:))))))) gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluję Ci, że Twoje marzenie się spełniło i mogłaś wydać tak cudowną książkę. Oglądając zdjęcia, to aż się pycho uśmiecha, takie to wszystko kolorowe i wesołe. Dlatego zapisuję się w kolejkę, to może i moje marzenie się spełni :)
    Pozdrawiam , Dorota

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluję i winszuję :-) Z radością dołączam do ogonka, choć nie znam techniki kordonka, ale może jak już wygram książeczkę, uszyję sobie cudną poduszeczkę :-)))) Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Jeszcze raz wielkie gratulacje - podwójne ;) Książki wyglądają przepięknie!!!
    Marzę o wygranej :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. Byłoby cudownie wylosować tak kolorową książkę z duchem szydełka i Twoim entuzjazmem ! marzę zatem ... i oczywiście GRATULUJĘ !!

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratulation! I love your work with these beautiful colours. And I also love your wonderful pics. So I really would like to have your book.
    You must be very proud of it!

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam serdecznie ,gratuluję ,można najeśc się oczami , wszystko niesamowite,piękne,życzę dalszych sukcesów,jest to nam bardzo potrzebne,staję grzecznie do kolejki.barabara.w@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Oja! Rozdawajka! Czemu wcześniej jej nie zauważyłam?! Bardzo bardzo bardzo chciałabym się dorwać do Twojej książki! Na pewno każda strona daje kopa do działania :) Zaraz wstawię zdjęcie i link u siebie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  94. Twoje piękne dzieła były dla mnie inspiracją, gdy zaczęłam szydełkować. I z ogromną przyjemnością dowiedziałam się o Twojej książce, którą, co tu ukryć, bardzo chciałabym mieć :)) Zatem ustawiam się w kolejce i czekam cierpliwie na rezultat :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Cóż pewnie nie mam szans :-( ale stanę cichutko na końcu kolejki, w doborowym towarzystwie, zawsze dobrze postać.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  96. Witam! Jestem tu po raz pierwszy, bardzo kolorowo, bardzo pozytywnie tutaj, chętnie zajrzę tu czasem......
    Gratuluję pasji i sukcesu z nią związanego.
    zdziwienie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Kolejka bardzo długa, ale wcale mnie to nie dziwi:) Nagroda jest rewelacyjna! Chętnie spróbuję:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń