środa, 14 października 2015

My new book "Crochet Blocks" on Frankfurt Book Faire

 
Kochani z największą przyjemnością
przedstawiam Wam moją drugą książkę
Crochet Blocks
która jest właśnie prezentowana wraz z
Vintage Style Crochet Projects
na
największych na świecie
 Targach Książki we Frankfurcie
Przyznam się Wam szczerze, ze gdyby ktoś rok temu...
powiedział mi, że spełni się marzenie mojego życia
i to jeszcze dwukrotnie chyba bym taką osobę
zwyczajnie wyśmiała...
a jednak
zrobiłam to, co wydawało mi się zupełnie niemożliwe
mało tego...
 zrobiłam...
dwie książki w jednym roku
jestem z siebie mega dumna
a mojego szczęścia nie da się opisać słowami...
więcej informacji o książce podam troszkę później...
a tymczasem zapraszam Was gorąco do zabawy...
 która trwa do 18 października :
 
 
Dear Friends
My new book
Crochet Blocks
 is now presented on Frankfurt Book Fair
I'm very happy and very very proud!
I did it! Two books in one year :)
Thank You Tuva Publishing
for your trust and for makes my dreams come true :)
Warm Wishes for you my friends and don't forget
about my giveaway
 

 Friends from other countries can order my book here:
 
all the best for you :) 

33 komentarze:

  1. jesteś niesamowita:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, jesteś w tym na prawdę dobra. Gratuluję !
    Ja jestem na poziomie.... no... nie dorastam Ci do pięt :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje! Wspaniale się to czyta - marzenia się spełniają. To takie budujące.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, cóż za niespodzianka! Gratuluję serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje!!!Marzenia się spełniają :-))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo, sukces goni sukces, gratuluję! I życzę aby jak lawina sukcesy się posypały :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś widzisz nie ma rzeczy nie możliwych :) Kochana cieszę się Twoim szczęściem jak było to moje :) Tak trzymaj i niech ta chwila , radości, realizacji samej siebie trwa jak najdłużej :) Oprócz gratulacji przesyłam przytulachy mocne i serdeczne :* Czekam na więcej dobrych wiadomości , wiem, że jeszcze nas zaskoczysz :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś Jesteś WIELKA!!! Szczerze Ci gratuluję i życzę dalszych sukcesów!!!
    Buziaki wielkie przesyłam i mam nadzieję, że kiedyś będę mieć Twoje książki u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Viel Glück und Erfolg und herzlichen Glückwunsch zum neuen Buch.
    Herzlichst Tatjana

    OdpowiedzUsuń
  10. Biegniesz po prostu swoją drogą i dlatego tak szybko się wszystko spełnia:) gratuluję!!!:) Niechaj się nadal dobrze darzy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromne gratulacje Agnieszko!!! Jesteś Wielka!!! Niech spełniają się kolejne Twoje marzenia...a ja marzę o Twoich książkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aga gtaruluję Kochana :) samy sukcesów życze

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguska, raz jeszcze tutaj - ogromne gratulacje! Jestes bardzo pilna, zreczna i mega kolorowa :) Milych dni! Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! To jest wyczyn! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje obu książek! To musi być niesamowite uczucie, spełnić swoje marzenie PODWÓJNIE, prawda :D? Ale trzeba przyznać, że kto jak kto - ale Ty i Twoje twory zasługują nawet na 10 książek :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kobieta potrafi!!! Wielkie gratulacje, wyobrażam sobie jak takie sukcesy cieszą:) Pozdrawiam,:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wielki Gratulacje aga! Zrobilaś wielką rzecz

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś niesamowita :)
    Ogromne gratulacje :)
    To dlatego tak długo Ciebie tutaj nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała wiadomość !!!
    Serdecznie gratuluję !!!
    Pozdrawiam Agnieszka
    P.S. To w przyszłym roku czekamy na cz.3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzenia się spełniają. Jesteś tego dowodem. Serdecznie gratuluję:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też jestem z Ciebie dumna. To fantastyczne, gdy spełniają się marzenia. I przyznam, że bardzo mnie to motywuje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Jestem pod wrażeniem! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  23. Agnieszko :))
    gratuluję z całego serca :))))))))))) i wiesz fajne jest w tym wszystkim, że spełniasz marzenia :)) że udowadniasz, że Polka potrafi :)) i nie chcę by to zabrzmiało zbyt patriotycznie :) ale świetnei reprezentujesz nasze hand made (nasze, czyli polskie) za granicą :)) gratuluje raz jeszcze :))
    pozdrawiam serdecznie :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale się rozkręciłaś :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Spieszę z najszczerszymi gratulacjami!!!!! Jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana Agniesiu!!!To tak cudowne, że nawet nie wiem jak gratulować:)))) ściskam mocno i serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Agnieszko, właśnie wróciłam z Turcji, ze Stambułu i widziałam tam Twoją książkę w jednym ze sklepów z włóczkami w pobliżu Grand Bazaaru. Pochwaliłam się sprzedawcy, że ta cudowna książka to dzieło mojej rodaczki. Kiwał z uznaniem. Tam było dużo książek o tej tematyce, ale Twoja była najlepsza. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Agnieszko, właśnie wróciłam z Turcji, ze Stambułu i widziałam tam Twoją książkę w jednym ze sklepów z włóczkami w pobliżu Grand Bazaaru. Pochwaliłam się sprzedawcy, że ta cudowna książka to dzieło mojej rodaczki. Kiwał z uznaniem. Tam było dużo książek o tej tematyce, ale Twoja była najlepsza. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. I love your first book! I'll buy your second book soon. Hugs from the USA!

    OdpowiedzUsuń